czwartek, październik 22, 2020
Witamy w pawiookie.pl!
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

1056L
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: 1056L

Odp:1056L 09/07/2011 15:17 #37419

No tak tak, juz lubie tak czasem zamieszac w swoich watkach, ze nie wiadomo o co chodzi
Poprawie sie
  • marc_in
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 387

Odp:1056L 09/07/2011 15:41 #37422

Nie chcę być złym prorokiem ale mam zastrzeżenia do wzmocnień jakie zastosowałeś
Odnośnie

-listwy wzdłużne kończą się zbyt daleko od bocznych ścian Do tego moim zdaniem są zbyt wąskie

Takie praktyki zle się konczą dla akwari Podobne błedy konstrukcyjne można zaobserwować szczególnie w zbiornikach wromaka
Szyba zazwyczaj pęka zaraz za wzmocnieniem wzdłużnym Bo tam siły się spiętrzają

-listwy poprzeczne są za wąski Taki wspornik nie trudno złamać Może natąpić efekt domina
Widziałem kiedyś coś takiego na własne oczy
Ostatnio zmieniany: 09/07/2011 15:42 przez Przemek Wieczorek.

Odp:1056L 09/07/2011 15:55 #37423

Do tych wzmocnien zastosowalem mocniejsze szklo niz do calosci.
Dlugosc niestety byla wymuszona maksymalna wielkoscia dostepnej tafli.
Jesli nie nastepuje wygiecie, a nie moze przez belki poprzeczne, to nie ma prawa sie tam nic stac.
Moim zdaniem.
Tam sila powinna ciagnac poprzeczke do srodka i ew. wyrwac silikon, jesli dzieje sie inaczej to blad tworcy.
Moim zdaniem.
a wromak niech sie buja tragiczne robia te tanki dla mas
  • marc_in
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 387
Ostatnio zmieniany: 09/07/2011 15:56 przez marc_in.

Odp:1056L 09/07/2011 17:11 #37425

Fuck! to mnie nieźle zdenerwowało! Ostatnio mi popękały listwy wzmacniające i nie wiem czy mam się martwić czy nie ( pęknięcie na środku listwy, obydwie ). Wymiary akwa 120x50x50. Nie zobaczyłem żadnych wygięć na szybach poziomnica tez nic nie wskazuje na to szło 8-ka. Więc temat olałem. Jak myślicie mam się martwić?

Sorki za Oftop...
  • LOOKERs
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 53

Odp:1056L 09/07/2011 17:20 #37426

Na tą chwilę Odliczaj dni do powodzi !!! Kniecznie trzeba wstawić nowe wzm wzłużne oraz 1 poprzeczne Jeśli chcesz spać spokojnie

Odp:1056L 09/07/2011 17:36 #37427

Teraz widzę że stoi trochę nie równo. Mata poziomująca ma tylko cm grubości chyba coś jeszcze powinienem podłożyć :/ Na razie spuszczam wodę do połowy....

Przemek podaj wymiary listew jakie powinienem zastosować

Pozdro
  • LOOKERs
  • Offline
  • Użytkownik
  • Posty: 53
Ostatnio zmieniany: 09/07/2011 17:38 przez LOOKERs.

Odp:1056L 09/07/2011 18:12 #37430

LOOKERs napisał:
Fuck! to mnie nieźle zdenerwowało! Ostatnio mi popękały listwy wzmacniające i nie wiem czy mam się martwić czy nie ( pęknięcie na środku listwy, obydwie ). Wymiary akwa 120x50x50. Nie zobaczyłem żadnych wygięć na szybach poziomnica tez nic nie wskazuje na to szło 8-ka. Więc temat olałem. Jak myślicie mam się martwić?

Sorki za Oftop...


Wg mnie nie musisz sie o nic martwic. Takiej wielkosci zbiornik powinien wytrzymac spokojnie z samego kleju scian. Ja juz pisalem 2 razy i napisze 3 ci. Mam Juwela 400 - 450 litrow, 150 cm dlugosci i fabrycznie to akwarium wychodzi bez zadnych wzmocnien.

Szyba przednia wygiela sie u mnie na srodku, roznica pomiedzy szerokoscia akwarium w rogach a srodkiem to jakies 1 cm.

Powinna nawet sie wygiac. Lepiej zeby sie wygiela szyba niz puszczaly kleje.

Marcin sory za balamucenie w Twoim watku, rob fotke na teraz i nie czaj sie Napewno woda lepsza.

Rafal
  • rmboss
  • Offline
  • Zablokowany
  • Posty: 1639

Odp:1056L 09/07/2011 18:40 #37440

Marc_in sam kleiłeś to akwarium?? - Podziwiam bo przy tym litrażu bym się nie zdecydował sam....
  • corleone
  • Offline
  • Użytkownik (2 ostrz.)
  • MJ
  • Posty: 2603

Odp:1056L 09/07/2011 18:46 #37442

LOOKERs napisał:
Teraz widzę że stoi trochę nie równo. Mata poziomująca ma tylko cm grubości chyba coś jeszcze powinienem podłożyć :/ Na razie spuszczam wodę do połowy....

Przemek podaj wymiary listew jakie powinienem zastosować

Pozdro

PANOWIE Jeżli pękają wzmocnienia to nie muszę pisać o czym to świadczy

2 listwy 110x6 cm
1 wzm 10x48 cm
a juz pisalem 2 razy i napisze 3 ci. Mam Juwela 400 - 450 litrow, 150 cm dlugosci i fabrycznie to akwarium wychodzi bez zadnych wzmocnien.


Szyba 12mm ?
Ostatnio zmieniany: 09/07/2011 18:48 przez Przemek Wieczorek.

Odp:1056L 09/07/2011 19:37 #37448

I odpowiedzi nie ma :/

Skoro marc_in sam kleiłeś to akwarium i to pierwszy raz to projekt robi się naprawdę ciekawy
  • corleone
  • Offline
  • Użytkownik (2 ostrz.)
  • MJ
  • Posty: 2603
Wygenerowano w 0.26 sekundy
Ważne
  • Osoby, którym padła dorosła pawiooka o w miarę proporcjonalnej budowie,  proszone są o zrobienie jej zdjęcia i umieszczenie zapakowanej w torebkę ryby (koniecznie w pozycji wyprostowanej!) w zamrażalniku. Następnie proszę o skontaktowanie się z administratorem.
  • Portal pawiookie.pl poszukuje osób biegle posługujących się jednym z języków: angielskim, niemieckim lub też rosyjskim, w celu przetłumaczenia treści artykułów. Osoby chętne do pomocy proszone są o skontaktowanie się z administratorem.